FunComm agency: Η νέα γενιά της διαφήμισης

FUNCOMM

FunComm agency: δύο παιδιά της GenZ που κάνουν δυναμικά βήματα στο marketing. Ο Δημήτρης και ο Χάρης που αλληλοσυμπληρώνονται για το πιο ξεχωριστό αποτέλεσμα.

  • Διοικώντας μια εταιρεία σε σχετικά μικρή ηλικία, σύμφωνα με το μέσο όρο, ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίσατε για να την ιδρύσετε και που αντιμετωπίζετε τώρα, ώστε συνεχώς να βελτιώνεται;

Όπως είναι γνωστό, ζούμε σε μια χώρα όπου το να ξεπεράσει κανείς την γραφειοκρατία φαντάζει άθλος. Μια από τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε λοιπόν είναι αυτή της διαδικασίας της ίδρυσης. Δεν ήταν εύκολο να συντονίσεις τους τρεις εμπλεκόμενους φορείς που πρέπει να απευθυνθείς για να ξεκινήσεις την επιχειρηματική σου δραστηριότητα. Επιπλέον είναι σημαντικό να αναφερθεί, πως η ίδρυση της εταιρείας μας συνέπεσε μετά το πέρας του Covid και το λέμε αυτό γιατί πολλά πράγματα και διαδικασίες άλλαξαν στις δημόσιες υπηρεσίες και δεν ήταν εύκολο. Όσο για την ψηφιοποίηση που αναφέρουν όλοι, κατά την γνώμη μας δεν έχει γίνει η πρόοδος που θα έπρεπε.

Σε ότι αφορά το παρόν, στην Ελλάδα υπάρχει ακόμα το σύνδρομο της ηλικιακής διάκρισης, το οποίο είναι και το μεγαλύτερο εμπόδιο που είχαμε και έχουμε να προσπεράσουμε διότι καταβάλλουμε πολλαπλάσια προσπάθεια στο να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των Εν δυνάμει πελατών. Παρόλα αυτά δεν μας επηρεάζει και παραμένουμε σταθεροί στους στόχους μας, στο όραμα μας και στην προσπάθεια μας. Η πολιτική διοίκησης που ακολουθούμε ως FunComm agency, διαφέρει από το σύνολο των ελληνικών επιχειρήσεων. Δεν πιστεύουμε και σίγουρα δεν εφαρμόζουμε τις παλιομοδίτικες τακτικές και πρακτικές διοίκησης. Να τονίσουμε όμως ότι αυτό δεν συνεπάγεται στο ότι δεν πιστεύουμε σε παραδοσιακές τεχνικές του Μάρκετινγκ απλά τις προσεγγίζουμε με την σύγχρονη οπτική και τακτική.

 

  • Ποια είναι η συμβουλή σας στα παιδιά της Generation Z που θέλουν να κάνουν μια start-up επιχείρηση;

Σίγουρα έχει τις δυσκολίες του, τα σκαμποανεβάσματα του καθώς και τις απογοητεύσεις του. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν πρέπει να κάνει ο καθένας την προσπάθεια του. Είναι πολύ σημαντικό σε αρχική φάση να πιστεύεις αυτό που κάνεις, που πρεσβεύεις και που οραματίζεσαι. Η αλήθεια είναι πως θέλει υπομονή, επιμονή και ζήλο. Πρέπει να τα δώσεις όλα και να προσπαθήσεις τα μέγιστα για να πετύχεις αυτό που θες διότι είναι κάτι το οποίο αγαπάς. Πρέπει σίγουρα ωστόσο να είσαι συνειδητοποιημένος, μετρώντας τις δυνάμεις σου λαμβάνοντας γνώση το μέχρι που είσαι ικανός να φτάσεις για κάτι το οποίο επιθυμείς και εάν πιστεύεις ότι δεν είσαι ικανός να τα καταφέρεις, προτιμότερο θα ήταν να προετοιμαστείς καταλληλότερα έως ότου νιώσεις πραγματικά έτοιμος να διαχειριστείς τις διάφορες καταστάσεις και δυσκολίες που συνεπάγονται με την ίδρυση και την διοίκηση μιας επιχείρησης. Εμείς προσωπικά βρεθήκαμε σε στιγμές δυσκολίας και κατ’ επέκταση απογοήτευσης αλλά όμως γνωρίσαμε και την επιτυχία και την ευχαρίστηση αυτής. Με άλλα λόγια τι συμβουλεύουμε τα παιδιά της GenZ? Why not? Do do it!

  • Αναφέρετε πως στοχεύετε πάντα στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Στην εργασία σας λοιπόν δημιουργείτε με βάση την επιθυμία του πελάτη ή το δικό σας όραμα? Και τι ρόλο παίζει η καινοτομία στην εταιρεία σας;

Πάντα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα συνεπάγεται με μια σωστή οργάνωση και στρατηγική κατά την άποψη μας. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις καθαρή γραμμή και να είσαι ξεκάθαρος στο τι θες να κάνεις, σεβόμενοι την άποψη και την επιθυμία των πελατών μας. Δημιουργούμε με συνδυασμό και των δύο γιατί χωρίς την επιθυμία του πελάτη δεν έχεις project και χωρίς όραμα δεν έχεις αποτέλεσμα. Όπως και να χει οι απόψεις μας δεν είναι tabula rassa και ο δρόμος για την επιτυχία είναι ομαδικός. Καινοτομία όπως είναι ευρύτερα γνωστή στο δικό μας αντικείμενο δεν υφίσταται, θα μπορούσαμε να πούμε όμως ότι μετράνε οι καινοτόμες και οι πρωτοποριακές ιδέες. Με τον παράγοντα του ρίσκου πάντα να ελλοχεύει.

  • Για να σας γνωρίσουμε καλύτερα, θα θέλαμε να μας περιγράψετε τους εαυτούς σας με 3 λέξεις ο καθένας. 

Δημήτρης: Δυναμικός, Solutionist (ο άνθρωπος ο οποίος έχει την δυνατότητα να διαχειριστεί και να επιλύσει δύσκολες καταστάσεις σε crisis)Focused on target

Χάρης: Δημιουργικός, Αποφασιστικός, Οργανωτικός

 

 

 

  • Η FunComm Agency και εσείς προσωπικά, τι πιστεύετε ότι μπορούν να προσφέρουν σε νέες και παλιές εταιρείες και επιχειρήσεις, το οποίο δεν μπορούν να το βρουν εύκολα αλλού? Με άλλα λόγια τι είναι αυτό το κάτι διαφορετικό που προσφέρει η νέα γενιά στον κόσμο του PR? 

Η ευελιξία θα πούμε με μια λέξη. Τι εννοούμε όμως με αυτό; Έχουμε δει ότι σε μεγαλύτερες διαφημιστικές που ανήκουν σε ομίλους επιχειρήσεων ή ακόμα και οικογενειακές επιχειρήσεις που ασχολούνται με την διαφήμιση και την επικοινωνία, πάντα βλέπουμε ότι μια δημιουργική ιδέα, περιορίζεται στο να εξελιχθεί και να πραγματοποιηθεί όπως την σκέφτεται μια ομάδα. Εμείς αυτό που κάνουμε ουσιαστικά είναι ότι συζητάμε στο γραφείο με τον πελάτη ή την δημιουργική ομάδα κατ’ επέκταση βρίσκουμε τον τρόπο και το κάνουμε πράξη. Τώρα, όσο για το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μας γιατί εκεί αναφερόμαστε ουσιαστικά, αυτό που προσφέρουμε σε πρώτη φάση είναι δημιουργικές και πρωτότυπες ιδέες, επηρεασμένες πάντα και από τον χώρο του εξωτερικού, διότι παρθενογένεση δεν υφίσταται στον επιχειρηματικό χώρο και σε δεύτερη φάση η ευελιξία, όπως είπαμε, αποφάσεων, κινήσεων κ.ο.κ. καθώς δημιουργία εικόνας, επικοινωνιακής στρατηγικής και συμβουλευτικής με μια πιο νέα, φρέσκια ματιά. Επιπροσθέτως, σήμα κατατεθέν του brand μας είναι ότι δημιουργούμε και διαμορφώνουμε ομάδες συνεργατών per project, που διψούν για δουλειά και ασπάζονται το όραμα μας με αποτέλεσμα να παράγουμε επιτυχημένα projects, όπως για παράδειγμα το Fashion Editorial που κάναμε στο Fly Magazine της Sky Express για την Ελευσίνα με αφορμή το χρίσμα της ως η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023.