Η Gen Z έχει αξία και μεγάλη μάλιστα

Gen Z

To διαβάσαμε στη Financial Post: «Η Gen Z έχει 360 δισεκατομμύρια δολάρια να ξοδέψει, το κόλπο είναι να τους κάνεις να αγοράσουν».

Καλό; Η γενιά μας, η περίφημη πια Generation Z έχει αξία και μάλιστα μεγάλη. Όπως προκύπτει από όλες τις έρευνες, οι εταιρείες φαίνεται να έχουν εμμονή με το Gen Z και έχουν σοβαρό λόγο. Η Gen Z έχει διαθέσιμο εισόδημα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων, υπερδιπλάσιο σε σχέση με πριν από τρία χρόνια!

Ένας αυξανόμενος αριθμός Αμερικανών, από τα 20 τους, εργάζονται με καθεστώς πλήρους απασχόλησης ή κερδίζουν χρήματα ως ελεύθεροι επαγγελματίες, σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας έρευνών και παροχής συμβουλών Gen Z Planet.

Οι… Gen Zers αποταμιεύουν τα κέρδη τους υποστηρίζοντας τη φήμη τους ως φειδωλοί καταναλωτές. Μια φήμη που έχει διαμορφωθεί από την οικονομική αβεβαιότητα και μαθαίνουν από νωρίς πώς να βρίσκουν προσφορές στο διαδίκτυο. Κατά μέσο όρο, ξόδεψαν μόλις το ένα τρίτο του εισοδήματός τους, ανέφερε η έκθεση.

«Είναι παιδιά της ύφεσης του 2008 και τώρα είναι απόφοιτοι της πανδημίας COVID», δήλωσε η Hana Ben-Shabat, ιδρύτρια του Gen Z Planet. «Αυτά τα δύο πράγματα επηρέασαν πραγματικά πολύ τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν τα χρήματα».

Οι έμποροι λιανικής και οι διάφορα μεγάλα brands προσπαθούν ολοένα και περισσότερο να βρουν πώς να προσελκύσουν την Gen Z, επειδή το κλειδί για τη βιωσιμότητά τους είναι να κερδίζουν πολλές γενιές καταναλωτών. Αυτός ήταν ένας διαρκής αγώνας για τα πολυκαταστήματα και τις αλυσίδες ρούχων.

Σε ετήσια βάση, υπάρχουν περίπου 7,3 εκατομμύρια εργαζόμενοι πλήρους απασχόλησης Gen Z στην Αμερική, σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας των ΗΠΑ. Και εκτός από την αποταμίευση, βάζουν και μερικά από αυτά τα χρήματα στις επενδύσεις. Χάρη σε εφαρμογές για κινητά όπως το Robinhood, περίπου το ένα τέταρτο από αυτούς κατέχουν μετοχές.

Λεφτά υπάρχουν, που έλεγε μια ψυχή. Κι αν υπάρχουν πως τους τα παίρνεις; Για κοπιάστε!